utorak, 22. studenoga 2011.

Moja najbolja prijateljica!!!

Moja prva najbolja prijateljica je Martina.Ona mi je najbolja zato što me nasmije kad ju vidim,uvijek je tu kad ju trebam,ali i kad sam sretna.Ako nešto ne mogu riješiti ona će mi uvijek pomoći ako može.Ja i ona smo si super zato što imamo puno toga zajedničkog.Živimo blizu pa se možemo viđati  i nakon škole i to mi je super.Ja i ona imamo puno zajedničkih prijatelja kao što su:Iva,Ivona,Viktorija,Antonija,Valentina,Katarina,Tea,Roberta...
Idemo zajedno u školu i u isti razred.U školskoj klupi sjedimo zajedno i uvijek sve zajedno rješavamo bilo vezano uz školu ili privatni život.Martina i ja se slično oblačimo i volimo isti ukus odjeće pa nas to još više zbližuje.Slušamo istu muziku i volimo slične knjige....Uvijek volimo pomoći ili pojasniti nekome ako on to ne zna, a mi znamo.Jednostavno Martina mi je najbolja prijateljica zato što ju volim!!!


O drugim dvjema prijateljicama neću puno pisati jer što sam rekla za Martinu to se i njih tiče.Samo ću reći da su mi druge dvije najbolje prijateljice Iva i Ivona!!!

Nema komentara:

Objavi komentar