srijeda, 16. studenoga 2011.

Što bi htjela postati u životu

Ja bih u životu htjela postati učiteljica matematike ili fotograf.Uzora za učiteljicu nemam ali mi je zato za fotografa veliki uzor moja seka Maja.Htjela bih postati učiteljica ili fotograf zato što volim biti s ljudima i volim svoje znanje prenositi drugima.Moja seka Maja mi je uzor zato što se u puno stvari mogu ugledati na nju i zato što vidim da svoj posao radi s užitkom.Sav taj užitak koji ona koristi za svoj posao polako ulijeva u mene. Učiteljica bi htjela postati zato što volim matematiku.Jako mi dobro ide za sad i nadam se da će i tako ostati.Zadaci su mi jako zanimljivi i htjela bih ih ja jednom pokazati nekome.Zato bi htjela postati učiteljica,da i ja svoje znanje prenosim na drugo ko naši učitelji sad na nas.Ako mi se ova dva sna nebi ostvarila htjela bi postati trgovac kao i moj brat.Mene jako zanimaju ova tri posla,najviše zato što se radi s ljudima.

Broj komentara: 7: